вівторок, 20 серпня 2013 р.

Модуль 3-4

Лавина інформації накрила мене. Сьогодні довелося  подумати, як мій літературний проект допомагатиме учням старшої школи розвивати  своїм учням  навички  мислення: аналізувати художній твір,  синтезувати та оцінювати.  Серйозної роботи потребують навички 21 століття. Навчальну програму та державні стандарти  намагалася втілити  у такі  проектні  знання, які  б відповідали меті  розвитку навичок мислення.Дізналася про  стратегії проти плагіату учнівських робіт. Важко було формувати основні  запитання проекту. Новою та корисною була інформація про формуюче оцінювання,  але важко буде використовувати  це на традиційному уроці. Різноманітні інструменти  оцінювання повинні бути протягом всього процесу навчання. Це розвиває самоспрямовування у навчанні та дає сучасні знання.  Все цікаве попереду!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар